آغاز ثبتنام بتای اندروید ۱۶ برای Nothing Phone (3): شانس شما برای تجربه زودتر
به گزارش نگاه فناوری:اگر از کاربران Nothing Phone (3) هستید، میدانید که این گوشی در حال حاضر با اندروید ۱۵ کار میکند، با وجود اینکه گوگل از قبل اندروید ۱۶ را منتشر کرده است. حالا، شرکت ناتینگ به دنبال داوطلبانی میگردد که مایلند در نسخه بتای بسته Nothing OS 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۶ برای Phone (3) ثبتنام کنند.
ناتینگ در اطلاعیه خود اعلام کرده است که نسخه اولیه این بتا بر «ارائه قابلیتهای بومی اندروید ۱۶ و همچنین پیادهسازی یک سیستم طراحی قویتر تمرکز خواهد داشت که پایهای برای یک رابط کاربری منسجمتر در آینده خواهد بود».
از آنجایی که این یک نسخه بتای اولیه است، حتماً به خاطر داشته باشید که باگها اجتنابناپذیرند، مشکلات پیش خواهند آمد و ممکن است برخی چیزها به درستی کار نکنند. اگر این موارد برای شما مشکلی ایجاد نمیکند، میتوانید برای شرکت در مرحله بتای بسته از طریق این لینک ثبتنام کنید. توجه داشته باشید که باید تا پایان این هفته (به طور دقیق، یکشنبه، ساعت ۵ عصر به وقت لندن) ثبتنام خود را تکمیل کنید. اگر برای شرکت انتخاب شوید، دستورالعملهای دقیق از طریق ایمیل در هفته آینده برای شما ارسال خواهد شد.
ناتینگ تأکید میکند که تنها در صورتی باید درخواست دهید که از Phone (3) خود به صورت روزانه استفاده میکنید، مایل به ارائه بازخورد منظم به تیم ناتینگ هستید، “استانداردهای بالای امنیت اطلاعات” را حفظ میکنید و تمامی خطرات مرتبط با استفاده از نرمافزار بتا را درک میکنید.
ناتینگ قصد دارد اولین نسخه بتای عمومی Nothing OS 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۶ را برای Phone (3) در سپتامبر منتشر کند. اگر علاقهمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره اولین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت هستید، مقاله جامع بررسی ما را از دست ندهید یا ویدیوی بررسی ما را در بالا تماشا کنید.









